JiRan TetanGGa

Thursday, 7 July 2011

Tobat aku tak makan lagi...

Assalamualaikum


[video pekerja kfc buat kotor lagi]


Tergamak betul dorang ni buat keje melampau ni, 
sanggup dorang menganiaya orang ramai..sungguh tak berperikemanusiaan...
Makanan dibuat macam tu, Sumpah!!! aku takkan g lagi makan kfc...tak sanggup aku...
Korang camne??? masih sanggup??? hingga menjilat jari lagiiiii!!!


p/s : aku memang dah berkurun lama tak makan kfc!! 

12 comments:

Freaky said...

orang bila dah tak puas hati, macam2 mereka akan lakukan.. semoga kita tak jadi seperti orang dalam video tu

Sal Saari said...

freaky..
kot ya pun depa tak puas hti tp jgnlah smpai aniaya org lain, byk cra lain lg...

mas saari said...

tulah long...aku dahlah ngidam KFC ni! bila tgk video tu rasa nak muntah lak...

Sal Saari said...

hahaha...silalah jangan makan..kembang tekak

Idah said...

hanya orang yg berhati busuk shj yg sanggup buat mcm tu...nauzubillah....doakan semoga kita semua dijauhi dari sifat busuk hati ni...buruk perangainya..

Idah said...

hanya orang yg berhati busuk shj yg sanggup buat mcm tu...nauzubillah....doakan semoga kita semua dijauhi dari sifat busuk hati ni...buruk perangainya..

Nur Hawa Mohd Zin said...

selamat hari tu dah makan...kalu tak mmg mual tekak ni

aleen aiden said...

yeah,byk jugak dah vid neh tesebar kat blog n fb.ngeri dah nak makan lepas neh.huuu

Cik Sue said...

nasib aku tak suka sgt mkn KFC..

Idah said...

diarong ni...tekanan kerja kot...sampai melalut cam tu...

aizamia3 said...

kalau dia tertekan sekalipun masih ada cara lain.. cuma kita tak tau outlet mana.. isu ni sekejap je.. pastu senyap..

Ain Dzaya said...

"Hadiah dari Allah.".