JiRan TetanGGa

Saturday 18 June 2011

Bersempena Hari Bapa (19 June 2011)

Assalamualaikum

Selamat Hari Bapa kepada semua yang sudah bergelar bapa terutama kepada hubby aku. Semoga akan terus menjadi bapa mithali & cemerlang demi anak2 kami yang tercinta.

Buat Arwah Abah Tersayang (Saari Bin Sinong)




Ku titipkan rindu dan doa buat mu
Dikala kau telah pergi tinggalkan aku
Pergimu tika aku masih perlukan 
cebisan kasih dan sayang
Darimu...

Dari kejauhan ini 
betapa aku sangat merinduimu
Mengalir air mataku
Mengenangkanmu

Sepinya aku 
Tanpa kehadiran insan tersayang 
Yang aku panggil 'Abah'

Moga rohmu berada disisi para solihin
Ya Allah.. kau peliharalah abahku
Sebagaimana dia memeliharaku dulu.
Amin....

2 comments:

ezy.fia said...

selamat hari bapa!!
=)

Liza @ Adzriel AB said...

kak liza pun turut sedih... tentu rindu sangat. alfatihah