JiRan TetanGGa

Monday, 13 June 2011

Kerana email..

Assalamualaikum


Tak semena2 kena marah sebab tak bukak email
Bukan email aku buat apa aku nak bukak
Kalau email aku memanglah hari2 aku bukak


Hangin jugak satu badan
Maka jadilah aku seperti gunung berapi yang dah muntahkan laharnya
Tak sedar bos pun aku marahhh..
Lantaklah.. 


Maaflah boss nasik dah jadi bubur!!
Kemarahan yang tak dapat dibendung




















5 comments:

mas saari said...

ish...dahsyat tu boleh marah bos! hehehehehee...

kalau aku kan mmg hari2 kena buka email bos! huhuhuhu

Cik Sue said...

marah jer..padan muka bos ko tu..hahahahaha..tulah dah la bayar gaji orang lambat...

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe pernah marah bos jugak kak..huhuh...

Budak Botak said...

He3, apa kes nie.

Entry terbaru -> Porn Saloon - Nama Saloon Paling Lucah Kat Malaysia... (",)

gedek! said...

Nasib baik belog tak lupa update...!