JiRan TetanGGa

Friday, 10 June 2011

Pernah idamkan wajah anak macam Seth Tan (Nora Elena)

Assalamualaikum wbt



Semasa aku sedang mengandungkan anak ke-4 tahun lepas aku selalu berangan2 kalaulah baby yang aku kandung tu lelaki aku nak sangat wajah dia mirip pelakon slot Akasia 'Nora Elena'...Seth Tan (Aaron Aziz). Memang dari mula2 muka dia kuar kat tv aku dah tangkap minat gile kat wajah tampan si Seth Tan tu..



(Tapi en suami masih tetap no.1) sekadar minat tengok je tak lebih dari itu!! 


Nasib baik yang lahir tu gegel..(sila rujuk header di atas)

6 comments:

sukasuki said...

anak kak sal saari semua comel2..

IdaNurFieyda said...

nasib baik la alisya x ikut muke aaron aziz..klu x..cbe byg kan.......

amiraliyana said...

gegel pun chumil. kalo boboy mesti cam seth tan dah. hehe

+_Miss.Jannah_+ said...

suke jugak kat aaron aziz...sangat charming!kalah prince william :D

HonEyBuNNy said...

seth tan hencem....sukanya..heheh

tomato said...

hihi smpai macam tu sekali ek ..
lepas ni tambah lg sato boiboi ;p