JiRan TetanGGa

Thursday, 9 June 2011

PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI

Assalamualaikum

Santai Bersama BEN ASHAARI

Blogger [INI] memang top & meletoppp, sampaikan blog dia cukup sinonim 
dengan gelaran blogger kejar trafik..

macam gambar kat bawah ni.. 
  
DSC_0061

Trafik jammed..
kalau anda berada dalam situasi begini, apa anda buat? 
tentu anda hangin satu badan kan??
sambil mulut tak berhenti pot pet..pot pet 
nak marahkan kereta2 yang bersusun tu..

Kalau anda blogger..
mesti anda senyum sampai ke telinga kan?


Ini menunjukkan trafik juga salah satu perkara penting buat seorang blogger
untuk memasyhurkan lagi blog mereka
Buat entri selagi terlarat untuk kejar trafik, barulah bersusun2 orang nak masuk blog kita
Lagi banyak entri lagi bagus tapi biarlah entri yang 'berisi' bukan entri 'cabuk'.

Macam blog si baju merah ini..kalau tak caya g lah jenguk !!!


9 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

nak kritik apa... budak comel kat header tu dah tutup mulut kak liza utk berkata-kata.. he..he.. ok aje.. akak suka. sejuk je hati walau template dah byk kali tukar.

Belog MTT said...

Suka suka suka takmo kutuk :D

♥ Frau Reen ♥ said...

suke2..xmaw kutuk2..same cm MTT juge..
jom..folow rin n komen here

http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

sy suke!!

thnx akk sggh ke blog td ea =)

Sunah Mohammad said...

hehehe... kan? kalo trafik tinggi mesti senyummm~

+_Miss.Jannah_+ said...

ayat simpel,tp maksud mendalam..
senyum sampai ke telinga bace entry ni :D

selendang merah said...

wah maksud yg sgt mendalam..suka2

Azzah said...

salam,traffic tinggi,lappy boleh hang..:) http://sayurlemak.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entryku-ini.html

cik Ida said...

nice!!