JiRan TetanGGa

Monday, 9 May 2011

Mama terharu sangat..

Assalamualaikum..


Sempena Hari Ibu semalam, ekceli tiada apa yang menarik, rutin aku macam biasa jer sama macam hari2 lain, cuma ada satu perkara yang membuatkan aku terharu sangat ialah kad ucapan sempena Hari Ibu dari anakku yang sulung (6 tahun). Walaupun kad tu tak lah secantik mana2 kad ucapan didunia ini..tapi bagi aku kad ucapan dia buat adalah yang paling cantik dimata aku..walaupun tulisannya senget benget dan bersambung, almaklumlah budak baru belajar...





Pagi semalam Afiq request suruh buat donut..katanya dah lama tak makan donut mama buat, so inilah hasilnya donut buatan aku, sedappp wooo...hehe syok sendiri kot, tak kisahlah,  yang pasti anak2 kata sedappp..ok lah tu!!


.

9 comments:

IdaNurFieyda said...

sooo sweet..
nak donut seketul..hee..

mas saari said...

pandai abg afiq!
nanti buatkan donut utk aku jugak...hehehehehe

miss frog said...

comel donut..nak2...hee...

Sal Saari said...

ida & mas..len kali akak buat untuk korang..

Sal Saari said...

miss frog..kalau nak kenalah dtg umah..hehe

GaRy™ said...

wahh...cute kad tuh...hihi... selamat ari ibu yer...

Sunshine said...

ala kiyutnye ank2 akak :) hihi singgah gegar kembali ;)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

sedang panas di siniiii, tolong kipassssss! ;)


Memang bikin PANAS la blogger HINGUSAN neyh!!

fatien ! said...

selamat hari ibu diucapkan :)