JiRan TetanGGa

Saturday, 28 May 2011

Sunyi..Sepi..

Assalamualaikum..selamat bertemu kembali..


Bukan rumah aje boleh bersawang dan berhabuk, blog pun macam tu..inilah akibatnya kalau lama ditinggalkan, baru hari ini 'Teratak Kasih' boleh beroperasi semula setelah 4 hari menyepi. Ada masalah teknikal sikit. Sunyi dan sepi kemain dibuatnya. 
Rindu nak berblog rindu nak jenguk blog kengkawan semua rindu kat Sunah, Mas Saari, Sue Saari, rindu kat segmen En Ben, rindu nak tengok resipi2 baru dari Che Mat Gebu, kak CT, Izah, Kak Dayang dan semua sekalilah..tak muat nak sebut semua. 

1 comment:

Cik Sue said...

huk3...terharunya along ko rindu kat aku ek???rindu kamooooo juga..... =D