JiRan TetanGGa

Monday, 11 April 2011

blog owhhh blog..

Assalamulaikum



Owhhh tidakkkk... aku tak habis gegar lagi...1000 blog, tak berkesempatan lagi..
Semasa blogwalking tadi..Ben Ashaari kata nak buat segmen gegar 10,000 blog...adusshhhh...sempat ker aku nak gegar menggegar...
Almaklum lah aku ni bukan blogger sepenuh masa, bukak blog pun kat opis jer...kat umah tak ada broadband..
Kalau terjoin tu sekadar suka suki je..

6 comments:

Atiey said...

hehe...mummy pun tak sempt nk gegar menggegar ni...berblog ni pun kkdg curi time opis...haha..

Sal Saari said...

sama lah kita..

IdaNurFieyda said...

gegar sekadar yg mampu je lah..ida pun dah xtergegar dah..hehe

~nadyahoney~ said...

singgah untuk GEGAR...!!!!:-)

..:noor badriah:.. said...

wah rajinnya gegar sana sini =)

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

sekadar memenuhi masa terluang...ada yg baik2 kita amik buat pedoman..muhasabah diri..sambil2 gegar blog kawan2 tu..