JiRan TetanGGa

Wednesday 27 April 2011

Memang aku pelupa!!!

Assalamualaikum..





Perut tengah nyanyi lagu dondang sayang mintak diisi, tapi tak boleh nak kuar beli makanan..kedai takde orang jaga, member aku cuti lak.
Ekceli..pagi tadi aku dah siapkan bekal untuk lunch hari ni, baki lauk malam tadi..nak jimat kos, tapiiiii...sayang seribu kali sayang bekal tu tertinggal kat rumah baby sitter aku...camne lah aku boleh terlupa nak ambik..!!! 

Ini menandakan aku memang seorang yang pelupa, atau memang aku dah tua ???? Entah2 banyak sangat TERminum air campur ngan semut kot..
Apa pun..dari nak save budget langsung tak jadi...kena jugak lah kuarkan duit beli makanan, oleh kerana perut dah lapar sesangat ni, tak kira, aku kasi closed kejaplah kedai ni...nak cari habuan perutku ini..


3 comments:

Ilaasuhailaa said...

kesiannye..xpe2..kua bjet skit demi perut..(^__^)

Fahmi Jaafar said...

wah, akak ni ade kedai sndiri eh.. saye mmg bercita2 nk bukak kedai 1 hari nanti.. harap2 menjadi insyaALLAH..

Sal Saari said...

iLa..hehe

peep..hehe..bukan kedai akak, akak cuma keje jer, InsyaAllah moga impian peep akan jadi nyata satu hari kelak..