JiRan TetanGGa

Monday 28 March 2011

macam2 hal..

Assalamualaikum semua...


Agak lama tak update n3..perasaan malas dan mood lak tetiba hilang tu yang blog terbiar usang..cuma blogwalking jer

Weekend baru ni balik kampung suami, dah lama tak balik sambil sambil tu nak makan buah..(durian)..
Langsung hari ni sakit kepala melanda...


Semasa dalam perjalanan balik semalam macam macam kerenah anak anak yang terpaksa dilayaaannnnn...
Yang sorang menangis.. yang 2 orang lagi muntah.. yang kecik plak nak tido...hadoiiiii, 
sib baik lah suamiku sabar melayan kerenah dorang ni, kalau nak harapkan aku sorang alamatnya pengsan terus kat dalam kete tu gamaknya...


Mujur jugak aku dok kat bukit beruntung je, kalu dok jauh lagi..aku tak taulah apa pulak yang akan terjadi,
haru biru gamaknya dalam kete tu sementara nak sampai..


Tentu korang pun biasa alami suasana cam gini..penat kan..???? Nak keje pun jadi malas..kena tambah 2 hari lagi cuti dok rehat kat umah...
hahaha...melampau lah sangat tu...tapi hari ni aku kuatkan juga semangat nak keje, kang bos cakap apa plak...



pstttt...semangat ooo semangat mai lah kat aku..


Wassalam

No comments: