JiRan TetanGGa

Thursday, 10 March 2011

Selepas Segmen Ben Ashaari

Assalamualaikum semua..


Penat dah menjeguk ke blogger blogger yang ada dalam segmen Ben Ashaari 'Jom Jelajah Blog Ibu', ada lagi yg tak sempat dijenguk..untuk ibu ibu semua dalam segmen ini blog anda semua 'TERbaik'..


Banyak ilmu yang aku dapat selepas membaca blog blog mereka. Sedikit sebanyak boleh lah mempelajari selok belok berblogging ...


Teruskan usaha ibu ibu dalam misi berblog ni..tapi jangan terlampau leka sampai hangit gulai dimasak, hangus ikan digoreng, anak anak terabai..


Wassalam

5 comments:

mas.saari said...

tak lama lagi terabailah alisha...
hahahahahaha!

MamaEma said...

saya update blog pun kat opis...rumah tak sempat....

Cik Sue said...

sila jgn sampai wawa mak tam tu terabai yer mama...nnt wawa merajuk susah mak tam nak pujuk...alisha tu takpe agak2 rasa nak terabai dah bg jer kat mak teh tu suruh jaga..ha3... =D

Dda Ly said...

hihih insyaAllahh ikan x hangus..:) apepon anak kite utamakan dulu..

meh ke rumah..
~kekasih hati chinta jiwa~
keep in touch ye..♥♥♥

Sal Saari said...

Mas, MamaEma, Cik Sue & Dda Ly..InsyaAllah takkan buat mcm tu...
Kita nikan mama terbaik utk anak2 kita..